Service


 Image
Hier woon je niet alleen in je appartement; je woont en leeft in heel Jonas’. Met behulp van een speciaal voor de bewoners ontwikkeld digitaal platform zijn de Community Managers ter plaatse om je te assisteren met jouw leven vol activiteit, gezelligheid en comfort.

 Image

Jonas’ Community Managers

Alles in en rond Jonas’ vraagt om een aanpak die eigenlijk voelt als de service van een fijn hotel. En weet je wat? Die is er ook. Om het beheer, de werelden, de kamers en de services goed te laten aansluiten op de wensen van de bewoners zal er een team van Community Managers ter plaatse aanwezig zijn. Het team assisteert bij technische zaken en het fungeert als verbindende kracht tussen de bewoners, de ondernemers en de buurt. Zij maken het leven in Jonas’ leuk en aangenaam.

Website & App

Je hoeft niet per se langs de desk van de Jonas’ Community Manager. Zaken zijn perfect te regelen vanaf je connected devices zoals het reserveren van ruimtes via de App. Wel zo handig. Op de website kun je via een eigen inlog bij jouw documenten over je woning. De ‘social’ elementen zijn ook aanwezig: een evenementenkalender, een berichtenbord en functies om met medebewoners te chatten of te mailen.


 Image

Activiteiten en evenementen

Het Jonas’ Community team organiseert verschillende activiteiten en evenementen, afgestemd op de wensen van de bewoners. Thematische filmavonden in De Filmzaal, meditatiesessies op Het Dakstrand, een singer-songwriter festival op Het Plein en de rots, een burenborrel in De Huiskamer of een yogasessie in een van de Breakout Rooms. Veel is mogelijk en niets is verplicht.

Parkeren & zo

Jonas’ telt in totaal 80 parkeerplaatsen in de ondergrondse parkeergarage van Jonas’. Hier bevinden zich ook een gemeenschappelijke fietsenstalling (650 plekken), een scooterstalling (35 plekken) en de privébergingen voor de woningen >50m2. Informeer bij de verkoopmakelaar over toewijzing van de parkeerplaatsen.