Jonas’ biedt de service van een fijn hotel. Om het beheer, de gezamenlijke ruimtes en de services goed te laten aansluiten op de wensen van bewoners is er een Community Manager in Jonas’ aanwezig. De Community Manager fungeert als verbindende kracht tussen de bewoners, de ondernemers en de buurt. Zo wordt het leven in Jonas’ leuk en aangenaam.
Je hoeft niet per se langs de desk van de Jonas’ Community Manager. Zaken zijn perfect te regelen vanaf je connected devices zoals het reserveren van ruimtes via de App. Wel zo handig. Op de website kun je via een eigen inlog bij jouw documenten over je woning. De ‘social’ elementen zijn ook aanwezig: een evenementenkalender, een berichtenbord en functies om met medebewoners te chatten of te mailen.
De Community Manager van Jonas’ organiseert verschillende activiteiten en evenementen, afgestemd op de wensen van de bewoners. Thematische filmavonden in De Filmzaal, meditatiesessies op Het Dakstrand, een singer-songwriter festival op Het Plein en de rots, een burenborrel in De Huiskamer of een yogasessie in een van de Breakout Rooms. Veel is mogelijk en niets is verplicht.
Jonas’ telt in totaal 80 parkeerplaatsen in de ondergrondse parkeergarage van Jonas’. Hier bevinden zich ook een gemeenschappelijke fietsenstalling (650 plekken), een scooterstalling (35 plekken) en de privé-bergingen voor de woningen. Voor de huurders is er een beperkt aantal parkeerplaatsen te huur. Elektrische laadpunten zijn op aanvraag. Informeer bij de beheerder over de mogelijkheden.